خوب برای FSGS طب چینی با 13 درصد از عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پزشکی موثر چینی برای این بیماران FSGSخوب برای FSGS طب چینی با 13 درصد از عملکرد کلیه

طب چینی خوب برای FSGS با 13٪ از بیماران renalSi تابع عملکرد کلیوی FSGS 13٪ بدان معنی است که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پیشرفت علاج ناپذیری بیمار. در سال های اخیر، طب چینی در حال تبدیل شدن به طور گسترده تر مورد استفاده در درمان بیماری های کلیوی و FSGS.Lo که طب چینی می تواند کمک به درمان FSGS در عملکرد کلیه 13 درصد؟

FSGS در عملکرد کلیه 13٪

هنگامی که عملکرد کلیه به 13٪ کاهش می یابد، باید قادر به انجام عادی عملکرد آن شود و سپس تعدادی از مشکلات می تواند به عنوان پروتئین، فشار خون بالا، تورم، خستگی شدید، کم خونی کلیوی به نظر می رسد، و غیره. اگر به موقع کنترل نشده، برخی از بیماران حتی ممکن است از نارسایی کلیه می میرند. بنابراین، به درمان موثر برای مدیریت شرایط بیماری خود را در زمان لازم است.

پزشکی موثر چینی برای این بیماران FSGS

از آنجا که طب چینی معمولا در تعمیر سلول های کلیه آسیب دیده تمرکز و تغذیه گردش خون، بیماران پیشنهاد برای تمیز کردن سیستم بدن درونی خود را برای اطمینان از کار طب چینی سریعتر.

تصفیه خون به روش که شانس سزاوار است. با اشکال مختلف از پاکسازی خون، این درمان می تواند خون را از ریشه پاک، به ارائه یک محیط خوب برای نقش طب چینی.

با اشکال مختلف از پاکسازی خون، این درمان می تواند خون را از ریشه پاک، به ارائه یک محیط خوب برای نقش طب چینی. از آنجا که 13٪ عملکرد کلیه بسیار پایین است، شما در مورد 6 هفته برای بیماران برای بهبود عملکرد کلیه و سلامت کلی، بدیهی است نیاز.

در درمانگاه، Cordyceps عصاره چای، رعد و برق خدا تاک، ریواس چینی، membranaceus گون، و غیره، اغلب مورد استفاده برای مدیریت سلول های بیماری کلیوی FSGS و کلیه تعمیر البته daños.Por، نسخه باید در شرایط بستگی دارد بیماران مبتلا به بیماری. اگر شما هم FSGS و سطح پایین عملکرد کلیوی دارند، می تواند شما را ما بیشتر در مورد گزارش آزمون خود را بگویید، بنابراین شما می توانید در جزئیات کمک کند.

 





:: برچسب‌ها: 13 درصد از عملکرد کلیه,Medicina چین ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: